“Uno solo lo nombró, y entre todos lo mataron”

marzo 7, 2007 at 12:36 am 1 comentario

Pois, como xa saberedes a maioría, ou polo menos os de Boiro, Luis Blanco Vila, o “xormalista” e catedrático, xa non é o candidato do PP de Boiro á alcaldía. Parece ser que tomou esta decisión despois alegando problemas de saúde: 

Era una posibilidad que venía meditando desde que el 6 de diciembre el cardiólogo me advirtió de que algunas cosas de mi enfermedad no iban bien”. Motivos de salud “y sólo eso” -insistió- le llevaron a plantear a los dirigentes del partido, el propio Alberto Núñez Feijoo y Juan Juncal, que estaba sopesando la posibilidad de dejarlo: “No creo que tuviera fuerzas para dedicarme a Boiro como deseo, y ante esto, es mejor dejarlo

Teño que confesarvos dúas cousa. A primeira é que eu o venres xa o sabía –un amigo do PP chamoume para contarmo-. E a segunda é que non me creo o dos problemas de saúde, ou alomenos que está sexa a razón polo que “dimite” como candidato. Porque hai cousas que non me cadran: non me cadra que abandone a pouco máis de tres meses para as eleccións, non me cadra que sabendo o da súa saúde desde primeiros de decembro –tres meses- tome agora a decisión, non me cadra que fixese unha campaña de vallas e carteis preelectorais, non me cadra o contido das súas “epístolas” nos xornais, …, no me cadran moitas cousas.

Eu case estou por asegurar que ao catedrático Blanco Vila “se lo cargaron”, e como diría a canción: uno sólo lo nombró, y entre todos lo mataron.  As razóns para o asasinato político de Don Luís poden ser varias, aínda que todas levan ao mesmo sitio: entrou con mal pé na casa popular de Boiro, nunca foi ben recibido nin acadou o aprecio e o cariño dos seus “camaradas” de partido; os datos electorais que manexaba o PP eran moi malos; ningún dos “popes” do PP da comarca o soportaba, nin Torres, nin Ruíz, nin Crespo; os informes que lle chegaban populares galaicos –PPdeG– eran totalmente desfavorables desde o seu nomeamento, e Núñez Feijoo negouse en todo momento a vir a Boiro a presentalo como candidato, a pesar da insistencia inicial de Alonso; en definitiva, que como dicía un amigo meu do PP de Boiro: “ten un curriculum cojonudo, pero de política nin puta idea. A donde imos con este homiño que non sabe nin donde está Peralto ou  Rosadelas”. 

A verdade é que me da pena Don Luis, porque despois da súa traxectoria que teña que soportar este manchón no seu magnífico curriculum, pero así de dura é a vida, e sobre todo a política. Pero, a rei morto rei posto, por unha banda dámoslle o adeus a Blanco Vila, e polo outro recibimos a Juan José Dieste, o novo candidato.

Entry filed under: Barbanza, Boiro, Galicia, Política, PP.

Nerea de Arteixo e Carlos Núñez A todos los españoles de bien …

1 comentario Add your own

  • 1. Montresors  |  marzo 8, 2007 en 11:22 am

    Blas, está ben ver a palla no ollo alleo pero tamén hai que ver a viga no propio

    http://www.elcorreogallego.es/index.php?idMenu=28&idNoticia=142377

    Como consentides que este tipo siga avergonzando a xente de ezquerdas da comarca? E que o partido non ten no Son xente, se non máis capaz polo menos máis honrada que este?

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

marzo 2007
L M X J V S D
« Feb   Abr »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

Fotos

Debuxo do Carrabouxo

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Más fotos

