O poderío de Susana Seivane

agosto 11, 2007 at 3:17 am 3 comentarios

 

Teño comentado xa a miña devoción pola música folk, en especial polo mestre Carlos Núñez, aínda que hoxe quero recomendarvos que escoitedes, e a poder ser en directo á gaiteira Susana Seivane.

Eu téñoa visto varias veces actuar en televisión e escoitado en CD, aínda que nunca tivera a oportunidade de vela en directo. Hoxe tiven a ocasión de disfrutar da súa actuación en Boiro, con motivo do Vai de Camiño que organiza o Xacobeo, e teño que confesarvos que estou fascinado pola súa forza e o seu poderío sobre o escenario, pero ao mesmo tempo pola naturalidade, a sencillez e a sensualidade que transmite; ademais de saber rodearse dun fantástico grupo de músicos, entre os que se atopa o baixista noiés Kin García. 

Mentres estaba vendo e escoitando actuar a Susana víñanme á cabeza recordos doutra popular gaiteira de pelo verde, que abusaba en exceso da esaxeración e o desenfreo, aparte de que musicalmente deixaba bastante que desexar, alomenos coa gaita –como pianista non teño opinión-. A andaina musical de Susana Seivane non foi tan sonada nin meteórica como a de Cristina Pato, quizais porque non tivo a sorte de saír nun anuncio de cava, pero a diferencia é que a de Cambre naceu entre foles, roncos e punteiros, e leva tocando en escenarios desde nena, polo que a gaita non ten secretos para ela.

Polo que, se tendes ocasión e vos gusta a música galega, non deixedes de ver un concerto da Gaiteira Seivane

Entry filed under: Música, Persoal, Recomendacións.

De relax en Asturias O campionato do mundo de Hamilton

3 comentarios Add your own

  • 1. Manuel Cendán  |  agosto 14, 2007 en 7:36 am

    Si, está claro que Susana ten moita calidade. Aínque que persoalmente gústame máis Berrogüetto.

  • 2. blas  |  agosto 14, 2007 en 4:41 pm

    Manolo, a min tamén me gusta máis Carlos Núñez, pero eu descubrín o pasado venres a calidade de Susana; á cal nunca a escoitara en directo. E polo que puiden observar despois ten unha axenda bastante apretada, xa que viña de tocar en Bos Aires, e de Boiro marchaba directamente a Francia.

    O que non cabe dúbida é que en galicia hai moi bos músicos e moi bos grupos. Eu un que estou descubrindo últimamente é MARFUL. Escoitao e cóntame

  • 3. Manuel Cendán  |  agosto 20, 2007 en 8:37 am

    Hai xa un par de meses que merquei o cd de Marful. É do melloriño que hai hoxe na música galega.
    Creo que temos moito e bos músicos galegos; o que falta é mercado, consumidores e poder espallar aos nosos grupos máis alá de Galicia e do circuito cultural da Xunta e das Caixas.
    Polo menos, a Rede está axudando a moitos dos nosos grupos a abrir un burato e dicir que existen.
    Unha aperta.

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

agosto 2007
L M X J V S D
« Jul   Sep »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

