DdC. ¡¡Adeus Isaías, e grazas!!

marzo 8, 2008 at 2:35 am 2 comentarios

¡¡Que tristeza rematar así, deste xeito tan duro e tan cruel!!. Viñamos de facer unha visita por Santiago co “Presi” cando me chamou Eva –a miña muller- para dicir que ETA volvera a matar. Nese momento pasáronme moitas cousas pola cabeza, pero o que lembro con máis forza é un sentimento de carraxe, de odio e de impotencia.Levamos moitos quilómetros de esforzo, moitas horas de traballo, moita ilusión, demasiadas horas sen descansar, pero iso agora non conta, o triste despois de tantos días é que un grupo de asasinos desalmados e sen escrúpulos son capaces de aparecer e rachar con todo. E o máis triste é que se atribúen a potestade de poder poñerlle fin a unha vida, sinxelamente porque lles da a gana.

Esta vez a víctima foi Isaías, e a pregunta é: ¿quen pode ser o seguinte?, ou ¿vai a haber máis asasinados?. Creo que a todos e a todas non gustaría que alguén fose a último, e todos temos a esperanza de que iso algún día acontecerá, pero para que sexa así hai que tomar decisións e encarar o futuro con valentía. Algúns estamos dispostos a facelo, pero outros seguen empeñados en mirarse o embigo.

O domingo os demócratas e os que amamos a liberdade temos a oportunidade de expresarnos e de decidir o que queremos co noso voto, por iso todos e todas deberiamos votar con todas as nosas forzas.

Que pena que esta campaña rematase así!!. ¡¡Adeus Isaías, e grazas!!

Anuncios

Entry filed under: Galicia, Persoal, Política, PP, PSdeG-PSOE, PSOE, Xerais 2008. Tags: , , .

DdC. Momentos da campaña DdC. The End

2 comentarios Add your own

  • 1. Anónimo  |  marzo 8, 2008 en 12:20 pm

    As miñas condolencias á familia e amigos de Isaías e ante todo o rechazo e condena do atentado.
    ETA acadou o seu obxetivo, ser os verdadeiros protagonistas da campaña invadindo a toda a sociedade de tristeza, desalento e desesperanza.
    Non nos podemos rendir ante os invasores das libertades .
    Xusticia !!!

  • 2. Rubin de Cendoya  |  marzo 14, 2008 en 8:57 pm

    He esperado a que pasen unos días desde los hechos luctuosos para decirte que estoy muy poco de acuerdo con lo que pones sobre el asesinato de Isaías Carrasco.

    En primer lugar me parece de mal gusto empezar diciendo que unos haceis lo indecible por que no haya más vícitimas y parece que otros, a los que no se identifica, pasan del tema. Es de esperar más claridad de un político.

    Hay una frase, ya dicha por muchos aquí en el paisito, pero que se le atribuye con más relevancia a la viuda de Fernando Buesa. Dice que su marido no dio la vida por nada ni por nadie, simplemente se la quitaron. No puedo entender que le agradeces en tu última frase a Isaías.

    El compañero Isaías no hizo nada por lo que le debais agradecimiento, lo que le debemos todos, pero más los que mandaís, es justicia, la justicia por la que él trabajó como por la libertad y la igualdad; no cejar hasta que sus asesinos cumplan toda la pena que le impongan los jueces. Que sepan ya que no habrá amnistías encubiertas porque se arrepientan ni por otras cosas de menor enjundia.

    Lo que nos piden las víctimas, si queremos realmente honrar su memoria, es que nunca y en ningún casos su victimación sirva para conseguir lo que pretendieron los criminales. En eso se incluye lo que dicen los que hablan de coincidencia de fines aunque no de medios.

    En cuanto a esto último no veo yo muy firmes las posiciones del PSE y por consiguiente tampoco las del gobierno de españa.

    Salud y perdón por la extensión

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

marzo 2008
L M X J V S D
« Feb   Abr »
 12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

Fotos

Debuxo do Carrabouxo

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Más fotos

A %d blogueros les gusta esto: