37C. Viaxe á Capital do Reino

julio 3, 2008 at 1:35 pm 1 comentario

Hoxe marchamos para Madrid a currar ao Congreso Federal do PSOE. Eva, Paula, Xusto e eu saímos as nove da noite de Lavacolla para cubrir o Congreso. Tres días –unha fin de semana- na capital do Reino de España pasando calor e coidando que non se nos perda ningún dos membros da delegación do PSdeG.

Máis dun cento de compañeiros e compañeiras de toda Galicia van a asistir a este Congreso e traballar duramente por marcar o que vai a ser o futuro do PSOE. Espero poder contar, se o tempo mo permite, todo o que vaia acontecendo nesta xuntanza madrileña; na que ademais espero atoparme con algún amigo/a blogueiro/a que non vexo con asiduidade ou incluso que non coñezo persoalmente.

A min ir a Madrid sempre me causa un pouco de medo, xa que é unha cidade que me agobia moitísimo, e aínda que vaia mil veces seguirei angustiándome. Co ben que estaría eu esta fin de semana en Boiro!!; xa que este venres empezan as festas. Pero, que lle imos facer!!.

Mañá, ás 12, é a apertura do Congreso, e despois todo o día ocupado, pateando polo Pazo de Congresos do IFEMA. Se todo vai ben, volveremos o domingo, e ás cinco da tarde xa estaremos en Santiago.

Xa vos contarei as andanzas e aventuras en Madrid.

Entry filed under: PSdeG-PSOE, PSOE. Tags: , , .

Un premio ao traballo 37C. Madrid…Madrid…Madrid

1 comentario Add your own

  • 1. Tim Ramsey  |  julio 3, 2008 en 1:46 pm

    I recently came accross your blog and have been reading along. I thought I would leave my first comment. I dont know what to say except that I have enjoyed reading. Nice blog.

    Tim Ramsey

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

julio 2008
L M X J V S D
« Jun   Ago »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

O meu Twitter

  • En Negreira segue ardendo o monte, e os medios son escasos. De Ames aportamos un tractor cisterna, tamén están os... fb.me/BmZ7Yc4q 2 days ago
  • AVARÍA AUGA. Xa está restablecido o servizo de auga na maior parte da rede afectada. Operarios de Espina&Delfín... fb.me/1Dnkvea17 3 days ago
  • ATENCIÓN. Con motivo dunha ruptura na liña de abastecemento que baixa do depósito de Castiñeiro do Lobo non hai... fb.me/1tBGQwm7h 3 days ago
  • CENTRO SAÚDE MILLADOIRO. Pois si!! O paso dado hoxe na consecución do novo Centro de Saúde de Milladoiro é moi... fb.me/2Q34RD505 4 days ago
  • Este venres 13 de outubro volvemos a dar outro paso importante para a construción do Centro de Saúde do... fb.me/9nHBJu8i9 5 days ago

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

