DE-MA-GO-XI-A !!!

octubre 27, 2008 at 7:57 pm 20 comentarios

Moi ben debe de estar a facelo o presidente Touriño cando os membros do Partido Popular de Galicia centran as súas críticas no prezo dun coche oficial. Levamos xa varios días onde os grandes ideólogos Populares tomárono co vehículo oficial do Presidente da Xunta de Galicia, e non son capaces de articular un discurso máis serio e de maior interese para os galegos e galegas que non sexa o custe do xa famoso Audi A8 presidencial.

Pero o peor, é que están empregando uns argumentos demagóxicos e quitados de todo contexto, aínda que eu persoalmente creo que é pola envexa que sinte o señor Núñez Feijoo, porque sería a el ao que lle gustase disfrutar dese vehículo.

Hai que dicir, que o A8 presidencial non é novo –de paquete, como se di vulgarmente-, posto que xa está cumpriu un ano, e ademais que este xa foi encargado no ano 2006. Loxicamente o prezo do coche non é ese, e pódese comprobar en calquera concesionario de Audi (ronda os cen mil euros). Pero o que incrementa o seu valor é a blindaxe que se lle incorpora, como é habitual nesta clase de vehículos, e por motivos de seguridade.

Pero non é Touriño o primeiro presidente da Xunta que usa un vehículo blindado, pero ao mellor resulta que Núñez Feijoo e o PP queren agora que o presidente de todos os galegos e as galegas prescinda das medidas de seguridade que outros presidentes tiveron con anterioridade. Ou é que o presidente Fraga non tiña un coche blindado??. Pero claro ao PP de Núñez Feijoo todo lle vale para facer carnaza política, que non oposición.

Que será o próximo que denuncie o PP de Galicia?. Quizais, que Touriño compra carne de tenreira en vez de comprala de porco, que é máis barata?. Ou se gasta moito de luz en Monte Pío?. Non sei, ao mellor pensa Núñez Feijoo que con eses argumentos tan de peso pode chegar a ser presidente da Xunta de Galicia, e se algún día chega a acontecer, xa o quero ver eu viaxando nun Seat Ibiza, igualiño que fai agora, ou que facía cando era membro do goberno galego.

Anuncios

Entry filed under: Galicia, Política, PP, PSdeG-PSOE. Tags: , , .

Unha satisfacción mediática Sete días sen fumar!!

20 comentarios Add your own

  • 1. manuel  |  octubre 27, 2008 en 9:30 pm

    Completamente dacordo Blas estas son as nefastas consecuencias dunha oposicíon morta no horreo.
    Por motivos de traballo eu fun durante 8 anos a Xunta todolos dias,nese tempo vin cambiar coches oficias a trisca incluido o do Sr. feijoo que era un S8 350 cv un coche duns 120000 euros.O señor Fraga mudou de A8 varias veces ,como e loxico por outra banda.Fan moitos km diariamente e estos coches blindados ainda que teñen moita potencia sufren moito polo peso que teñen.
    Enton e deplorablel que agora os reises das cuchipandas,romerias e despilfarros veñan a dar leccions aos demais.
    animo e un saudo

  • 2. José-Luis Prieto  |  octubre 27, 2008 en 10:02 pm

    Al menos ahora en accidente de coche va a tener Touriño menos posibilidades de dejar la Presidencia, y eso es una opción menos para el PP. Quizá eso es lo que les jode.

  • 3. Rubin de Cendoya  |  octubre 27, 2008 en 11:35 pm

    Blas cuida os titulares. Escrito así, a berros, non lle fai xustiza o contido do post. co que estou algo de acordo.

    Levamos tantos anos con posiciós e oposiciós desquiciadas que non he de estrañar que calquer día se discuta polo que se gasta en carne ou pescado.

    Pena de país.

  • 4. Rubin de Cendoya  |  octubre 27, 2008 en 11:51 pm

    Blas, qué tienen los Audi que les vuelve locos.

  • 5. Carlos Insúa  |  octubre 28, 2008 en 3:44 am

    Apreciado Blas,
    Es obvio que el tema del coche fantástico de Touriño es presa fácil de la demagogia. También es obvio que el presidente de la Xunta tenga un coche digno y blindado, aunque no creo que esté amenazado por ETA y ni lo compares con el Volvo de Fraga, por favor.
    Lo malo de esto es que cae en época de crisis, y espérate a que salgan los casi dos millones de euros de la remodelación del despacho del presidente en San Caetano.
    Estas chorradas entran dentro del juego verborreico de la política y ten por seguro que si fuese al revés Touriño o algún otro parlamentario se iban a cebar con Feijoo de lo lindo.
    Con todos mis respetos.
    Carlos

  • 6. Dani  |  octubre 28, 2008 en 1:26 pm

    Os altos cargos comense o presuposto da Comunidade e do Concello de Madrid, mentras se pechan escolas infantiles e os vellos deixan de ter asistencia a domicilio, es todavía teñen o morro de dar leccions, e impresentabel o do PP.

  • 7. GECMA: Grupo de Ecología Científica  |  octubre 28, 2008 en 1:45 pm

    Estamos de acuerdo con usted. La demagogia es un mal instaurado en algunos sectores políticos de la sociedad.

  • 8. Julián Reina Villalón  |  octubre 28, 2008 en 1:53 pm

    Cuanta razón tienes Blas, es una desgracia para la política en si misma que determinados partidos acepten el todo vale, pero es lo que hay, lo que no se dan cuenta es de que la ciudadanía no es tonta, y que día a día, mentira tras mentira al PP cada día lo creen menos personas.
    Un abrazo

  • 9. Víctor Conde  |  octubre 28, 2008 en 2:57 pm

    É moi importante para os Socialistas comprobar no día a día as preocupacións que teñen os da Dereita, que sempre está ben escoitar as indedanzas dos demáis. Según sexan as súas preocupacións, máis tranquilos podemos estar o resto do mundo, porque de futurólogo teñen moi mala saída.
    Cando, soamente por un coche adican dúas semanas a dar barullo, é que non encontran máis motivos en su remexer no lixo.
    Os Galegos, temos que estar moi ledos, de que este sexa o maior problema que temos actualmente, porque seguro que si realmente existisen problemas moito máis grandes que poideran derrubar ao noso Presidente, xa os do PP no-los terían tirado á cara.
    Forza Socialista e traballar para Galicia.
    Un saúdo Blas.

  • 10. Alumna  |  octubre 28, 2008 en 3:24 pm

    “aunque suene demasiado drástico, ningún gallego debiera votar, en la próximas autonómicas, al actual mandatario gallego, por dignidad y por orgullo” http://www.iriasalgado.blogspot.com/

    Esta é a xente que traballa para vós? Que alguén faga entrar a Pachi en razón, que damos vergoña!

  • 11. Silvina Val  |  octubre 28, 2008 en 3:35 pm

    Hola Gente. Si Blas tiene razón pero todo esto esta también globalizado y su factor de origen es simplemente el cambio en el orden de prioridades de los VALORES HUMANOS. Sino no habría porque aplicar fondos en ostentar un Audi (excepto que tenga interés en incrementar la demanda del producto en el mercado, ¿no?) tampoco habría porque blindar autos porque no habría de que protegerse o de que ocultarse (excepto que nuestro interés sea fomentar la industria de determinados cristales)
    Saludos cordiales, esto mismo ocurre aquí en Argentina –con nuestra Reina Cristina- y ocurre en todos los lugares del mundo porque hace a la esencia humana.

  • 12. Saul Conde  |  octubre 29, 2008 en 12:00 am

    Demagogia sí, pero tampoco estaría mal que los que SIRVEN al pueblo diesen ejemplo en estos tiempos de estrecheces. Un citroën bien grande hubiese servido igual, no? Además, podría ser un modelo fabricado en Galicia. Los gestos son importantes.

  • 13. lapotra  |  octubre 29, 2008 en 12:43 am

    ‘Alumna’: por desgracia, la tipa ha censurado su propio post

  • 14. Fina Doce  |  octubre 30, 2008 en 12:47 pm

    Hola a todos los que vais a leer ésto. Lo que a mí me parece. como socialista militante y votante, evidentemente, es que nosotros mismos caigamos en las trampas que nos van poniendo. Como por ejemplo es ésta del coche del despacho y Cia. que aparecera´n sobre cualquier cargo del PSdG-PSOE. Y, nosotros mismos no hablamos de los problemas internos que tenemos, sobre todo de alguna Conselleira, que mucho mejor hubiese sido que jamás la hubiesen nombrado, sin ir más lejos, Laura Piñón.
    Resolvamos nuestros problemas, no les demos importancia a los comentarios del PP, que ya sabemos que no tienen líder y pongámonos a trabajar! Eso es lo que le pido a mi partido.
    Gracias.

  • 15. Iván Leiras  |  octubre 30, 2008 en 8:40 pm

    OLLADE ISTO

    Texto completo antes de que la autora lo borrase:


    lunes 27 de octubre de 2008
    Espero que no sea verdad

    El Partido Popular ha denunciado públicamente que Touriño se ha gastado dos millones de euros en acondicionar y redecorara su despacho de San Caetano. No sé si será verdad o no, pero si es así, aunque suene demasiado drástico, ningún gallego debiera votar, en la próximas autonómicas, al actual mandatario gallego, por dignidad y por orgullo.

    Si el PP está en lo cierto, esos dos millones de euros han salido de todos los gallegos y gallegas que religiosamente pagan sus impuestos; para hacerlo, muchas familias tienen que hacer números y números para poder cumplir con sus obligaciones como ciudadanos y poder llegar a fin de mes.

    Dirigentes de todos los colores políticos llevan semanas reconociendo que la situación económica y financiera actual es mala o muy mala; que estamos ante una crisis y una recesión mundial que se dejará sentir, sobre todo, en el 2009. Pues ante esta situación, a la que hay que unirle que las listas del paro crecen y crecen más que nunca, me parece una frivolidad, que un dirigente político, que debiera ser el primero en dar ejemplo de austeridad, se gaste tal cantidad de dinero en decorar su despacho.

    De poco vale que se congelen los salarios de los cargos públicos, que se reduzca el gasto en publicidad institucional o que se hagan presupuestos austeros, si luego se gasta en vanalidades. Mientras Touriño redecora su despacho, cientos de familias gallegas se aprietan el cinturón y miran hasta el último céntimo para poder pagar sus hipotecas.

    En momento de dificultades, es importante saber gestionar con sentido común, algo que la clase política parece no tener.
    Publicado por Iria Salgado Fernández
    Responsable Prensa PSdeG-PSOE Comarca de Ourense

  • 16. Encarna  |  octubre 30, 2008 en 11:44 pm

    No me importa que el presidente Touriño disponga de un buen coche siempre y cuando Galicia esté marchando mejor que cón el P.P. durante sus 16 años de gobierno.
    Lo que si me importa es que el P.P. se ponga de una vez a trabajar y hacer algo por Galicia, pues los gallegos de solo criticas no podemos vivir ni comer .
    Y Galicia puede dar muchos puestos de trabajo y mejorar mucho empezando por el campo y turismo y nuevas tecnologias .

  • 17. freiman  |  octubre 31, 2008 en 11:57 am

    * Coma no teñen outra cousa que facer ós do PP pois buscan entre ás pedras calquer cousa sen darse conta que tiran contra ó seu propio tellado. Qué falen do “pozo sin fondo” do Gaiás. Nenbargantes Touriño non debería ter un Audi, senon un Honda.
    Po-la miña banda Touriño repete, máis ós Alcaldes e a súa tropa da Coruña, Compostela e Vigo, non. É ó BNG está perdendo cartuchos, aínda que conqueríu resonanza cós votos de apoio a Zapatero en Madrid. As R.A.M. da Xunta funcionan coma… A “Lei da In-dependencia… a “Cidade da Cultura”… O BNG ó vai ter complicado e penso que ó PSdeG subirá.
    Un saúdo, Blas.

  • 18. Iván Leiras  |  noviembre 4, 2008 en 8:32 pm

    Polo visto “cortáronlle a cabeza” á xefa de prensa do Pachi.

    Por un lado alégrome, por outro preocúpame porque o cancer sigue dentro: como di algún quedan moitos intentos de Pachi por relevar a Touriño,… antes voto a UPyD.

    Iria estaría ben que pedise desculpas publicamente aos que coas nosas cotas de afiliado lle pagamos o salario. Porque como socialista estou a favor da verdade, pero esto só é un capítulo máis da técnica do PPG de continuamente soltar merda contra Touriño, por se queda algo.

  • 19. GUILLERMO FEIJOO  |  noviembre 6, 2008 en 7:40 pm

    Indignado de que algén que traballa para o partido Sra. Iria Salgado teña dúbidas e sendo responsable de prensa do partido fale como os do PP ourensano. Hai xente moito mellor e con máis idea de marketing, que aínda fai falta nesa provincia para desterrar á dereita dunha vez.
    Pero polo menos pedir disculpas.

  • 20. Remixio  |  noviembre 6, 2008 en 11:40 pm

    O que me parece máis interesante deste post é comprobar como incluso algunha xente vinculada ao PSdeG-PSOE está disposta a crer cousas tan fantásticas e irracionais como que Touriño puidese gastar máis de 2 millóns de euros na remodelación do seu despacho. Calquera que se pare a pensar por un minuto nesa “información” se decatará de que o Presidente tería que forrar as paredes de ouro, en plan xeque árabe, para poder pignorar axeitadamente esa cantidade de cartos. Sen embargo, e isto é importante, a xente está disposta a crer CALQUERA COUSA que se diga dos políticos. Isto é o verdadeiramente tremendo e preocupante.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

octubre 2008
L M X J V S D
« Sep   Nov »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

A %d blogueros les gusta esto: