DdC. O Xabarín

febrero 20, 2009 at 10:12 pm 2 comentarios

Xabarín Club

Xa superamos os dous mil quilómetros e confésovos que empezan a pesar os días. E sobre todo empeza a pesar non poder ver á familia, canto boto de menos a Paula e a Nerea. Levo case quince días sen estar con elas e sen poder abrazalas, só falando con elas por teléfono.

Pesa tamén o “stres” e a tensión, o carecer de tempo para descansar e para o ocio, para pasear. Pero as campañas son así, e máis as eleccións autonómicas.

Percorremos as catro provincias varias veces, houbo un día que paseamos polas catro, aínda que tamén é certo que Galicia non é os Estados Unidos, pero bueno!!, cansar, cansa igual. A verdade é que teño cantidade de anécdotas, pero hai unha que nos pasou no Grove o xoves que foi xenial. Cando chegou o Presidente había un grupo de rapaces de entorno as un dez e doce anos manifestándose cuns carteis; O Presidente ao velos pedíu que se achegara algún desles a explicarlle o que lles pasaba e porque protestaban. Unha rapaza foi a xunto del e explicoulle que o motivo da súa protesta era porque a TVG poñía polla mañá o Xabarín Club (de oito a oito e media) e o retirara da programación de tarde, e eles querían que o seguisen emitindo pola tarde. Touriño solidarizouse con eles, e a rapaza aproveitando a coxuntura xa lle pedía que asinase unha postal do Xabarín e se quitase unha foto coa chapa, a postal e ela, Emilio accedeu, e ao rematar, O Presidente, díxolle se lle regalaba a chapa.

Hai moitas anécdotas, tal e como vos contaba, e moitos quilómetros percorridos, pero aínda quedan moitos por facer, e de seguro que moitas anécdotas máis. Espero ter forzas para poder adicarlle uns minutos a este blog, e seguir contándovos cousas.

Teño moitas ganas de vervos Paula e Nerea.

A.M.e G.

Anuncios

Entry filed under: Autonómicas 2009, DdC, Galicia, Persoal, Política, PSdeG-PSOE. Tags: , , , .

O blog de Touriño DdC. Domingo de enquisas (e de entroido)

2 comentarios Add your own

  • 1. Marcus  |  febrero 21, 2009 en 6:16 pm

    Gustame ver que o Presidente tamén é un Xabarín. A ver se reforzan a programación infantil na TVG, que con G2 non chega para os cativos (pois non todos teñen acceso á TDT).
    Ánimo, Blas, que xa queda menos de campaña.

  • 2. Freiman  |  febrero 21, 2009 en 10:30 pm

    * En fin Blas al GPS no se le puede hacer siempre caso, pero no acertar a llegar al Barco desde Compostela, suena a pitorreo. Lo que comenté el otro día me ha dado la razón, el Vicepresidente Quintana, con ayuda externa, a utilizado los métodos del PP para concentrar a los mayores, aúnque en este caso pagando y sin excursión a Portugal.
    El Blog tienes una foto, en que justo detrás de Touriño, aparece, a la derecha, Cerviño, el que debería ser número UNO por La Coruña.
    Suena a “cachondeo” que la Sra. Barcón comente que el PSdeG no hable de la piscina climatizada de Monte Pío, por que el PP ya ha tenido su castigo, el de las urnas. ¿De qué va? Sí es un despilfarro habrá que criticarlo. Los Gobernantes están para gestionar, a ser posible, con acierto, la “cosa pública” no ha pasarlo bien o llenarse los bolsillos. Cómo lo que ocurre en Vigo, que se han dado licencias para construir, que ahora, 20 años después, los tribunales obligan a derribar. La Corporación trata de dilatar el proceso. ¡La Ley es para cumplirla! Y no es el Concello de Vigo quién debería, en algunos caso abonar la indemnizaciones pertinentes, sino aquellos que autorizaron los desastres.
    La campaña está siendo aburrida y sin mensajes claros, que levanten el ánimo. El BNG se va a estancar o bajar y el PSdeG tiene, a cuenta del anterior, posibilidades de subir, aúnque las Listas no son las más adecuadas.
    Ayer, tuve que envíar un informe político sobre la situación en Galicia y sobre quién debería ser el Presidente. Mí primo, el mayor, estaba fuera de sí por qué no sabía a quién votar. La prescripción fue: El menos malo es Touriño. Y por supuesto las razones para ello. El otro candidato posible tuvo sus razones para no serlo, junto con “espías, comisiones, prevaricaciones, etc.” En cuánto al aspirante Quintana, está perdiendo el crédito que alcanzó a marchas forzadas.
    “No sólo se ha de ser honrado/a, sino parecerlo” y añadiría, tanto de palabra y obra. A la Sra. Barcón la pierde la primera: se va por los cerros de… Francisco Cerviño en lugar de Séptimo debería ir de número ONE.

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

febrero 2009
L M X J V S D
« Ene   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

O meu Twitter

Error: Twitter no responde. Por favor, espera unos minutos y actualiza esta página.

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

Fotos

Debuxo do Carrabouxo

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Más fotos

A %d blogueros les gusta esto: