Vai … e vota

febrero 25, 2009 at 11:38 am 9 comentarios

O domingo é un día importante para a democracia. Os galegos e as galegas estamos chamados ás urnas para decidir quen son os que nos van a gobernar durante os próximos catro anos.

Segundo indican os estudos electorais que se están a realizar, parece que vai a haber moita abstención, e iso non é bo para a democracia, e políticamente só favorece ao Partido Popular; que por outra banda é o que leva buscando e fomentando desde o inicio da campaña.

O día 1, se non queres que volvan –como din as XSG-, debes de ir a votar.

SQCQM

Anuncios

Entry filed under: Autonómicas 2009, Galicia, Persoal, Política, PSdeG-PSOE. Tags: , , .

DdC. Unhas imaxes DdC. Punto e final -inesperado-

9 comentarios Add your own

  • 1. Vaikarallan  |  febrero 27, 2009 en 4:01 pm

    Estiven mirando o teu curriculum, e mais o de moitos mais enlaces que tes.
    Vaia tropa. ¿Traballar?, de adxunto de Mar Barcon. ¿Traballar?, na rúa do pino.
    Na puta vida traballachedes.

  • 2. Freiman  |  febrero 27, 2009 en 11:12 pm

    * El comentario anterior será para la Sra. Barcón. Espero que Touriño reválide cómo Presidente de Galicia, pero que de un impulso claro y coherente a nuestro País, formando un Gobierno, no un Club de dos.
    Touriño, cómo Zapatero, son Leo, buenas vibraciones, optimistas, trabajadores, pero desconozco que han visto, Touriño y Pepe Blanco en la Sra. Mar Barcón. ¡Es una trepa! Cómplice de Paco Vázquez en los “chachullos” realizadao en la ciudad de La Coruña. Cómo un ex-comunista, en algo coincidimos, también Pedro Arias, alumno brillante de Beiras (“O atraso económico de Galicia”) se ha fijado para la Secretaria de Organización del PSdeG en esta Sra. ¡Inexpicable! Sí no sabe hablar, se lía sola, le da vueltas a las palabras para estar cinco minutos, pudiendolo hacer en dos. ¡Es un coñazo! Para colmo la promueven a número de la Lista ¡Pobre País! No habrá nadie mejor. Pero no te olvides Blas, por mí, el PP no llegará a Gobernar España. Zapatero tiene mí voto, salvo que ponga en el primer lugar de la Lista a… para eso emjor que ponga a Coral Mª Rodríguez Fouz, coruñesa, ex-senadora del PSE. Sí va ella en la Lista voto aúnque vaya la Sra. Mar Barcón. Manuel Ameijeiras llevará una decepción, pero no puedo votar por esa Señora. Mejor haría en irse a tomar unos percebes al “Hogar del Pescador” en Os Mariñeiros, en lugar de hacer campaña. ¡Aburre y no dice nada!

  • 3. Freiman  |  marzo 1, 2009 en 10:52 pm

    * Sí se confirman los resultados, que no lo deseo, por Touriño, el PSdeG debe iniciar una “reconversión”. Sí ocurriése el “cambio” la próxima ciudad segura en caer en manos de los Populares será La Coruña, ciudad en la que tanto el PSdeG, cómo el BNG, están dando la espalda a los ciudadanos. El BNG ha defraudado de manera significativa, lo mismo que en el Gobierno de la Xunta. Respecto al PSdeG, el Sr. Losada es el heredero de “Sir” Paco Vázquez, todo su equipo es de aquella etapa y los ciudadanos de a pie estamos hasta las… las pequeñas cosas, el día a día cuenta. La limpieza en las calles, los vehículos invadiendo zonas peatonales, la “caca” de los perros, la inoperancia de la Guardia Urbana, todo ello cuenta. El Sr. Losada va de “pasota” acompañado de la Sra. Marón y hasta hace unas semanas de la Sra. Barcón, Ya lo indiqué hace algún tiempo estás dos Sras. mejor “jubilarlas”. La Xunta no ha sabido transmitir cosas y la campaña fue floja, por parte del “socio” fue catrastrófica. El BNG ha perdido el crédito que se le dio hace cuatro, no sólo en la Xunta, sino en los Ayuntamientos. Están en caída libre. Hay que hacer más, trabajar más, y no hacer “cantos al sol” Sí se confirman los resultados la Sra. Barcón debería dimitir. Cómo Secretaria de Organización del PSdeG, demuestra ser un desastre. ¡Lamentable!

  • 4. Victoria!!!!!!!!!  |  marzo 2, 2009 en 12:21 am

    “parece que vai a haber moita abstención, e iso non é bo para a democracia, e políticamente só favorece ao Partido Popular; que por outra banda é o que leva buscando e fomentando desde o inicio da campaña”

    VALE FENOMENO, T LUCES, OS LUCIS CAMPEONES OS LUCIS, SEGUIR HACIENDO EL RIDICULO, TOMA PARTICIPACION, TOMA TOMA Y TOMA. HASTA NUNCA BIPARTITO, HASTA NUNCA, 4 AÑOS NEGROS SE ACABAN. NO ENGAÑAIS A NADIE, LA GENTE NO SE CHUPA EL DEDO… AHORA COMETELAS

  • 5. jose_  |  marzo 2, 2009 en 2:45 am

    Espero y deseo fervientemente que esta derrota os sirva para recapacitar y corregir. Asi quizás recupereis mi voto que, por primera vez y con mucho dolor, ha tenido que ir al pp.
    Deberíais asumir que:
    NO QUEREMOS NAZIONALISMO
    NO QUEREMOS IMPOSICIÓN LINGÜÍSTICA
    SOMOS GALLEGOS Y ESPAÑOLES (y muy orgullosos de ser ambas cosas).

  • 6. antiacuicola  |  marzo 2, 2009 en 3:55 am

    xa vos avisamos. oidos xordos teñen esta solución.
    Unha oportunidade perdida polas esquerdas.
    Ides tardar en gañar outras, renovadevos TODOS.

  • 7. freiman  |  marzo 2, 2009 en 2:30 pm

    * Blas, parece el la cosa está clara. A mí entender Touriño, debe seguir, de lo contrario tomar el testigo Ricardo Varela, pero hay que regenerarse. La Sra. Barcón ha estado muchas veces en la radio y la TVG vendiendo “aire”, pues mientras fue Concejal no ha pisado la calle, ha estado despachando. Mientras “Sir” paco conseguía votos por el PSdeG y por el PP, tras el pacto tácito con Fraga. La Sra. Barcón y otros como ella, que se creen poseedores de la razón absoluta no puede estar en primera línea. En Radio Coruña, en la “Casa de los Peces” criticaba al Sr. Negreira por no presentarse y estar en su lugar Pedro Arias. ¿Habrá tomado nota? Estuvo machacando con lo que no hizo la Xunta de Fraga y lo que hizo esta. ¿Para qué? Los coruñeses no somos tontos ¿Qué pretendía? Vendernos que la Planta de Nostian funciona, que él ascensor al Monte de san Pedro es una maravilla,… a los ciudadanos nos interesa gente responsable, que gestione bien en interés de todo. En La Coruña, el Sr. Losada está dando la espalda a la gente y a los votantes naturales del PSdeG.
    Para mí Touriño fue blando, pero sigue siendo válido, el PSdeG de aprovechar para tomar parte del nacionalismo, ya que el BNG está en caída libre. Ha defraudado, se han comportado cómo nuevos ricos y usando los mismos métodos que el PP de Fraga. Había gentes que habían votado al PSdeG que no querían un pacto con el BNG, otros sí, por eso es necesario que el PSdeG se identifique con el nacionalismo, para no perder de vista España.
    La abstención parecía favorecer al PP, pero no hubo tal. El número de votos en blanco más nulos se duplicaron, aparte de entrar en juego otras formaciones.
    ¡Se han perdido cuatro años! Touriño no puso firmes al equipo del BNG y algunas consellerias del PSdeG no estuvieron a la altura de las circunstancias. El BNG tuvo barra libre. Los desaguisados completaron el panorama. El BNG no resucitará. La ciudad de La Coruña, será la próxima en caer sí el PSdeG no mueve ficha. El problema es que cómo no ha habido regeneración, quién conocido/a sustituye al Sr. Losada. Sí es la Sra. Barcón, mejor no presentarse. El PP ganará por goleada. En La Coruña gente que ha votado al BNG está desencantada y del PSdeG no digamos. Por eso en los últimos días de campaña el PP ha intentado captar votos del centro-izquierda. La Sra. Barcón y algunos más, gentes formadas dentro del partido, viven en una burbuja y seguirán ahí. O el PSdeG se renueva, pero no hace falta barrer, hay quedarse con los mejores y más válidos, o habrá PP para largo.

  • 8. Militante  |  marzo 2, 2009 en 7:42 pm

    A ATT.: Emilio Pérez Touriño

    Escríboche estas verbas coa finalidade de expresar o que sinto agora mesmo e coa esperanza de que nalgún momento as poidas ler.
    Para moitos mozos e mozas galegos ti sempre serás o noso Presidente, o líder político que conseguiu mobilizarnos naquel comezo de verán do ano 2005 e que nos devolveu a ilusión na democracia e na clase política.
    Con esas gañas que fuches quen de transmitirnos e coa confianza de que só ti, e non outro secretario xeral do PSdeG, podías facer de Galicia o país que sempre debeu ser, aunei todos os meus esforzos, persoais e profesionais, para darlle pulo ao teu proxecto. Fíxeno convencida de que estaba apostando polo mellor para o meu país e para a súa xente, pero tamén convencida de que non me ías defraudar, de que aínda que se cometesen erros, de que aínda que non entendese moitas decisións políticas que sabía que ías tomar, ti representabas os valores e os ideais de moita xente coma min.
    E así foi Presidente, así foi.
    Onte deitámonos co amargo sabor dunha derrota en maiúsculas, inesperada e contundente, que hoxe che levou a presentar a túa dimisión como secretario xeral do PSdeG. Sei que na túa vida se abre unha nova etapa, que para o alumnado da Facultade de Empresarias será unha boa nova, que a túa muller e os teus amigos tamén se aledarán de poder volver gozar do teu tempo, da túa presenza, da túa conversa… mais para min hoxe é un día de decepción, de tristura, é o meu primeiro desengano real coa vida política galega.
    Nacín coas primeiras eleccións democráticas galegas e medrei durante o fraguismo. Lémbrome da felicidade de meus pais durante o tripartito galego e de que sempre falaban dun tal González Laxe. A medida que fun medrando fun adquirindo conciencia política e implicándome, en maior ou menor medida e en diversos ámbitos, na vida asociativa e política da miña terra. Mais nunca sentín a necesidade de afiliarme porque, mal que soe, a miña confianza nas organizacións políticas e nalgúns dos seus dirixentes, dista moita da que debe profesar un militantes de carné.
    No ano 2004 tiven a oportunidade de aportar o meu gran de area a túa campaña, ao teu proxecto, a oportunidade de verche, de saudarche e de traballar no que consideraba que podía ser un proxecto de futuro para Galicia. Un proxecto sereo, responsable, de compromiso e esforzo coa terra e coa xente, un compromiso soialdemócrata e galeguista, o teu compromiso que fixen meu.
    Foron meses moi duros de traballo, días interminables desempeñando todo tipo de tarefas, xornadas de estrés e présas de última hora, pero mereceu a mágoa, sen dúbida. Aínda me emociono ao lembrar os acordes daquela gaita, que o día da túa investidura, fixeron soar o antigo reino de Galicia na Praza do Obradoiro. Eses minutos, Presidente, e as túas verbas, recompensaron todo o esforzo de meses anteriores e fixeron que en Galicia volvese brillar o sol.
    Non ascendín coma a espuma, optei por un plano secundario, por traballar de xeito profesional na vida política pero desde unha oposición que só adoptamos os que creemos que o traballo ben feito pasa por traballar desde o anonimato, sen grandes pretensións, por contribuír a un proxecto no que se cree sen ocupar cadeiras en altas esferas, por formarse e seguir aprendendo sen présas, porque o camiño, era ben sabido, ía ser longo e duro.
    Hoxe moitos compañeiros e algúns amigos afrontan con dor os resultados electorais, viven estas horas con incertidume e desolación. O sono dalgúns viuse truncado polo regreso ao pasado, o noso peor pesadelo volveu a facerse realidade, e só nos queda nos beizos a experiencia destes últimos catro anos e as forzas e pleno convencemento, de que sairemos adiante.

    Fai uns meses decidín afiliarme ao partido, sabendo que esa decisión non viña motivada polas miñas aspiracións políticas, nin por sumarme a un proxecto nun bo momento político, nin sequera porque cambiasen as miñas concepcións sobre as organizacións políticas e os seus cargos orgánicos, senón por loitar e aportar saber a traballo. Por impedir na medida do posible que a avaricia e a malas artes de moitos dos teus compañeiros de partido, tamén meus, impedisen que moitos galegos e galegas coma min, volvesen descrerse da política e dos seus dirixentes.
    Cometéronse erros de estratexia, de discurso político e institucional, non se foi quen de transmitirlle aos galegos todo aquilo que se estaba a levar a cabo, non se tivo a forza e a capacidade de devolverlle a esta sociedade o ideario de esquerdas. Nomeáronse altos cargos con formación e coñecementos das áreas que xestionaban, pero tamén houbo que devolver moitos favores e mirar por aqueles cuio maior mérito era pertencer a organización e ter estado aí desde sempre, nalgúns casos, e desde facía nada noutros moitos.
    Pensamos que estaba todo feito, que o cambio se ía consolidar, que na ausencia dun partido político na oposición con forza e ideas, e con ese candidato, pouco esforzo había que facer. Pero trabucámonos. Infravaloramos a forza da dereita neste país e os galegos falaron.
    Hoxe non é un día triste por ter perdido as eleccións autonómicas, que ben podería, senón por terte perdido a ti, Presidente. Por ter que asumir na túa persoa os erros de moitos, por pensar que agora comezará a loita pola túa sucesión, por saber que non hai quen vai a estar á altura, por non crer na organización e por espertar deste sono que foi, coas súas luces e as súas sombras, o teu goberno.
    Hoxe é un día triste porque o partido perde a un dos seus máximos referentes, porque desde Madrid faltoulle tempo a algún para pedir a túa cabeza, porque ao final sempre se teñen que sacrificar os grandes homes dos seus tempos e só quedan os imbéciles e escuros.
    Grazas Presidente, por estes catro anos. Grazas polas túas verbas cando eras candidato, polo teu ánimo e polo teu esforzo incansable. Grazas por ter dirixido os designios deste país nos últimos tempos, por devolvernos a ilusión polo traballo ben feito, polas políticas sociais, pola transparencia e a serenidade. Pola corrección e as formas, pola educación e o “talante”, polas innumerables leccións e acepcións que conferiu contigo ese termo tan denostado que é a democracia.
    Grazas por ser quen de tomar a decisión máis difícil da túa vida e emocionarnos coa túa grandeza, coa túa humildade e co teu saber estar. Grazas e ata sempre, Presidente.

  • 9. Freiman  |  marzo 5, 2009 en 1:02 am

    * Me solidarizo con “Militante”. Creo recordar que antes del medio día del día electoral, Pepe Blanco dijo: “Tenemos buenas sensaciones” Después debió subirse al avión y en ferraz corregir el rumbo, para a la mañana siguiente, desde la Radio o Televisión, sugerir la dimisión de Touriño. En mí opinión no debería dimitir, pero sí reconocer los errores y limpiar la organización de “trepas”, cómo me señalo hace unas semanas un ex-consejal socialista de Sada. He sido militante y he visto. He militado en “Foro, para la innovación social” y no era una organización era más que eso, lo que debría ser toda Organización Política: Nadie era más que nadie, excepto Eduardo Punset. Por ello, soy simpatizante, más o menos leal, según las circunstancias.
    Me ha emocionado el comentario de “Militante”. Sí todas/os fuésen cómo tú, yo también me afiliaba al Partido fundado por el “abuelo: educador de muchedumbres”,

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

febrero 2009
L M X J V S D
« Ene   Mar »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

O meu Twitter

  • En Negreira segue ardendo o monte, e os medios son escasos. De Ames aportamos un tractor cisterna, tamén están os... fb.me/BmZ7Yc4q 2 days ago
  • AVARÍA AUGA. Xa está restablecido o servizo de auga na maior parte da rede afectada. Operarios de Espina&Delfín... fb.me/1Dnkvea17 3 days ago
  • ATENCIÓN. Con motivo dunha ruptura na liña de abastecemento que baixa do depósito de Castiñeiro do Lobo non hai... fb.me/1tBGQwm7h 3 days ago
  • CENTRO SAÚDE MILLADOIRO. Pois si!! O paso dado hoxe na consecución do novo Centro de Saúde de Milladoiro é moi... fb.me/2Q34RD505 4 days ago
  • Este venres 13 de outubro volvemos a dar outro paso importante para a construción do Centro de Saúde do... fb.me/9nHBJu8i9 5 days ago

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

A %d blogueros les gusta esto: