Canto tempo!!

octubre 15, 2009 at 11:05 am 5 comentarios

Dios mío!!. Xa nin me lembro cando foi a última vez que entrei no blog. A verdade, é que o teño totalmente abandonado; non é que non escriba, é que nin entro a mirar como vai.

Imaxino que as visitas estarán polo chan, si alguén entra será por equivocación. Teño que volver a centrarme, en xeral; e volver a dedicarlle tempo ao blog: cambiarlle a imaxe, por exemplo; e escribir, escribir cousas. Antes, solía “pensar en blog”, leía, ou vía algo e pensaba: esto sírveme para o blog, ou, esto vai a gustar e ter moitas entradas. Pero agora, nin penso en blog, nin nada de nada.

Pero, non quero deixar pasar a ocasión de escribir algo hoxe, que é o día da Acción Blog (Blog Action Day), e ademais facer diante de todos e todas vós un propósito de emenda, que é o de dedicarlle máis tempo a esto da escritura cibernética.

Do cambio climático, permitirédesme que non escriba nada, sinxelamente porque non teño nin idea, pásame como a Rajoy, pero coa diferencia que eu non teño ningún primo que fale sobre iso; e, falando de Rajoy e o primo vou a deixarvos un vídeo co que o PSdeG triunfara en YouTube, e incluso chegara a saír nos informativos a nivel nacional. E aproveito para saúdar a Carnota, Patricia Falchi e Eva Tomé, que colaboraran na súa creación.

Que tempos aqueles!!!

AM

Entry filed under: Galicia, Persoal, PSdeG-PSOE.

Súmate SPM

5 comentarios Add your own

  • 1. José-Luis Prieto  |  octubre 15, 2009 en 3:28 pm

    ¿A qué “a nivel nacional” te refieres? 😉

  • 2. Bieito  |  octubre 15, 2009 en 5:09 pm

    mire usté, se referirá a este pais, Essspañña…

    PD: i jaf a fren, guan of mai frens is Bush…

  • 3. Xabier Pita Wonenburger  |  octubre 15, 2009 en 9:34 pm

    Pues yo era visitante asiduo y me gustaba. O sea que, por favor, vuelve!!!

  • 4. blas  |  octubre 16, 2009 en 2:03 pm

    José Luis, me refiero al Estado español.

    Grazas Xabier, intentareino.

    Bieito, un pracer que entres neste blog.

  • 5. Rubin de Cendoya  |  octubre 16, 2009 en 10:57 pm

    Huy EL ESTADO

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

octubre 2009
L M X J V S D
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

Fotos

Debuxo do Carrabouxo

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Más fotos

