Para darvos envexa

octubre 27, 2009 at 1:04 pm 3 comentarios

Xa as temos!!. Chegaron hoxe. Beeeeen!!.

Nada, que só quería darvos un pouquiño de envexa coas entradas para o concerto de Fito & Fitipaldis na Coruña. O día 20 de novembro actuará no Coliseum, e a verdade é que non me dá chegado o día. Si gústame moito a música de Fito, e sobretodo as súas letras, porque máis que cancións, é pura poesía.

Pois eso, que alá nos iremos Eva e eu o día 20 (DM), a pesares de que ao día seguinte é o Congreso de Ourense, e durmiremos pouco, pero como di miña nai: “O corpo as fai, o corpo as paga”.

Como despedida deixovos unha canción do novo disco. A canción titúlase “Catorce vidas son dos Gatos”, e para min é unha das mellores, a pesares de ser “tristorra”. Di cousas como esta:

“Que te traigan flores las mañanas
que no pases noches sin dormir
que el sueño se pose en tus pestañas
que uno de esos sueños me sueñe a mi”

Grazas. AM

Entry filed under: Galicia, Música, Persoal, Recomendacións. Tags: , .

É o momento moving A Policía, o vello e a ovella

3 comentarios Add your own

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

octubre 2009
L M X J V S D
« Sep   Nov »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

O meu Twitter

  • En Negreira segue ardendo o monte, e os medios son escasos. De Ames aportamos un tractor cisterna, tamén están os... fb.me/BmZ7Yc4q 2 days ago
  • AVARÍA AUGA. Xa está restablecido o servizo de auga na maior parte da rede afectada. Operarios de Espina&Delfín... fb.me/1Dnkvea17 3 days ago
  • ATENCIÓN. Con motivo dunha ruptura na liña de abastecemento que baixa do depósito de Castiñeiro do Lobo non hai... fb.me/1tBGQwm7h 3 days ago
  • CENTRO SAÚDE MILLADOIRO. Pois si!! O paso dado hoxe na consecución do novo Centro de Saúde de Milladoiro é moi... fb.me/2Q34RD505 4 days ago
  • Este venres 13 de outubro volvemos a dar outro paso importante para a construción do Centro de Saúde do... fb.me/9nHBJu8i9 5 days ago

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

