Lage, un amigo. Intervención no Congreso de A Coruña

diciembre 17, 2009 at 2:58 pm 2 comentarios

Lage é un bo amigo meu, un moi bo amigo. Sempre o digo, é tan bo amigo que é o padriño de Nerea, a miña filla pequena.

Eu coñezo a Lage desde fai moitos anos, tiña el catorce e eu andaba polos vinte, e coincidimos en Xuventudes; por eso sempre o considerei coma un irmán. Digo todo esto, porque eu nunca cambiarei a amistade nin polo poder, nin por intereses e moito menos por medo. Eu hai que algo que respecto por encima de todo, e iso son os amigos de verdade.

En política coñeces a moita xente, convives e traballas con moitas persoas. Pero amigos só fas uns poucos, moi poucos; chéganche os dedos dunha man para contalos. Pero eu estou contento, porque no meu paso por este anaco da miña vida atopei a unha persoa como Lage, atopei a un AMIGO.

Estes vídeos que vos colgo aquí é a intervención de Lage no Congreso Provincial de A Coruña. Ese congreso no que dou o paso ao fronte e se presentou como candidato á Secretaría Xeral. Neste congreso Lage tivo unha intervención brillante, que lle saíu da alma; unha intervención na que se nota que cree, quere e respecta a este Partido e aos seus militantes e simpatizantes. Non gañou o congreso, eso xa todos o sabemos, pero gañou o respecto de moitas persoas que desde ese día saben que hai futuro, que hai esperanza, ilusión, esforzo, traballo, … pero que vos podo decir eu, non sería imparcial porque é AMIGO MEU

AM


Anuncios

Entry filed under: Barbanza, Familia, Galicia, Política, PSdeG-PSOE. Tags: , .

Aminatou e o foco mediático Outra folga de fame

2 comentarios Add your own

  • […] This post was mentioned on Twitter by Blas García, Blas García. Blas García said: Acabo de actualizar o blog http://bit.ly/6D2ujz […]

  • 2. Freiman  |  diciembre 31, 2009 en 6:02 pm

    * Me parece estupendo que tengas esa amistad con Lage y espero que la mantegas, no obstante, lo he visto nervioso y con un discurso típico de partido. Palabras, palabras y más plabras. Moreda seguro que dijo algo parecido, pero Moreda, aúnque su actuación cómo Concejal de Urbanismo en La Coruña tiene algunas lagunas (serían discutibles algunas actuaciones y concesiones de permisos de obras) tiene una trayectoría, sin olvidar que fue Fundador de la Revista Infantil, una gran revista, “Vagalume”.
    El PSdeG necesita estar cerca de la sociedad y de sus militantes, pero la burocracia de partido muchas veces lo hace imposible. Los burocratas del PSdeG siguen ahí y no existe renovación. Vivir de la politíca es lo único que saben algunos, sin otra ocupación prevista. Los salarios y privilegios de los politícos, en general, exceden los de los ciudadanos. Eso es lo que hay que evitar. Está muy bien luchar por la igualdad, la solidaridad, pero hay que demostrarlo. De lo contrario… sólo palabras. Se perdió la Xunta por la dejadez del PSdeG y el excesivo protagonismo del BNG y en especial, del Sr. Quintana. Sin olvidar a la Conselleira de Cultura, Sra. Bugallo. La “Cidade da Cultura”, la “Ley de In-dependencia”, las “Galescolas”, mejor que las “pitoescolas”, el “Consorcio de Benestar”, fueron los que ayudaron a la derrota del bipartido, además de la compra del vehículo blindado para sustituir a otro de Fraga ¿para qué tanto vehículo blindado?

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

diciembre 2009
L M X J V S D
« Nov   Ene »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

A %d blogueros les gusta esto: