Son un cibervago

febrero 2, 2010 at 8:36 pm 1 comentario

Xúrovos que me está entrando un complexo de vago terrible. Cada vez que entro no Google Reader, onde teño “fichados” a todos os blogs de xente do Partido e das Agrupacións, entrame unha “depre” terrible.

Hai compañeiros e compañeiras que actualizan os seus blogs case a diario. Buffff!!!. E eu non son capaz de actualizalo con cousas serias nin unha vez á semana. Son un vago!?

O traballo ocúpame todo o día -como é lóxico-, e pola noite estou tan farto de ordenador que non poido nin achegarme a el. No traballo subo vídeos, fago e maqueto boletíns, actualizo as redes do PSdeG, …, varias cousas. E claro, cando quero facer algo teño os dedos e o cerebro entumecidos.

Bahh! que non me enrollo máis. Que si, que seguramente serei un “cibervago”, pero tamen vos digo unha cousa: hai persoas que moito tempo libre teñen.

Aproveito para recomendarvos a lectura do novo número do Boletín SPM. Está moi ben.

AM

Entry filed under: Galicia, Persoal, Política, PSdeG-PSOE. Tags: , .

El Plural Liberdade de expresión

1 comentario Add your own

  • 1. Delfín  |  febrero 3, 2010 en 12:24 pm

    Nunca pérda-lo osmo, oh!! (nin as gañas de comer)

Responder

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

febrero 2010
L M X J V S D
« Ene   Mar »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

Fotos

Debuxo do Carrabouxo

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Nevada (2)

Más fotos

