A “sagrada” mentira de Feijóo

marzo 3, 2010 at 2:15 pm 7 comentarios

Feijóo co Papa

Resulta que estes días o noso presidente saíu todo chulo posando ao carón do Papa Benedito. Disque, según o Nodo Galaico, que Benedicto XVI lle dera audiencia ao presidente da Xunta de Galicia, o cal o ía a invitar a vir á nosa terra.

Pois resulta que todo é unha mentira do Nodo Galaico, do PPdeG, da Xunta e de Feijóo que non tivo reparo ningún en colarse como “sequito” do Arcebispo de Santiago, Julián Barrio, para sacarse unha foto ao carón do Papa e anotarse un tanto: a visita da Súa Santidade a Compostela durante o Xacobeo. Parece ser que desde o xoves pasado xa se sabía nos feudos da igrexa que o Papa visitaría Galicia, e que recibiría a Julián Barrio o luns para pechar a visita; por iso Feijóo apurou o paso e moveu os fíos para colarse na audiencia.

En definitiva, que o Papa nunca tivo previsto recibir a Feijóo como presidente da Xunta, tal e como se pode comprobar na páxina web da Santa Sede. Pero Feijóo non contento con cometer o pecado de mentirlle aos Galegos e galegas e involucrar á igrexa para lograr os seus obxectivos, tivo o descaro de levar de acompañante á súa parella e posar con ela ao carón de Benedicto, o cal horas despois enfureceu aínda máis á igrexa, xa que para o clero, o presidente vive en pecado, posto que non recibiu o sagrado sacramento do matrimonio.

Que Feijóo é un “crack”, que é capaz de facer calquera cousa por unha foto. Sigue así presidente que en pouco tempo vémoche cun programa na galega ao estilo Chavez, ou participando en Mira Quien Baila do lado de Belén Esteban.

ACTUALIZACIÓN (04/03). Algún medio de comunicación faise eco da visita fraudulenta de Feijóo ao Vaticano. Esa visita na que se colou como parte do séquito do Arcebispo Julián Barrio. Podedes ver a nova no Xornal de Galicia e no diario El País.

Pode ser que hoxe o presidente explique máis en profundidade a visita durante a rolda do Consello da Xunta.

AM

Anuncios

Entry filed under: Galicia, Política, PP, Xunta. Tags: , , .

Esto solo lo arreglamos entre todos A “afoto” de Feijóo

7 comentarios Add your own

  • 1. La "Sagrada" mentira de Feijóo  |  marzo 3, 2010 en 3:28 pm

    […] La "Sagrada" mentira de Feijóo blasgarcia.wordpress.com/2010/03/03/a-%E2%80%9Csagrada%E2%80…  por Orensano hace 2 segundos […]

  • 2. andresrguez  |  marzo 3, 2010 en 10:26 pm

    Eso pásalle por non estar casado

  • 3. bieito  |  marzo 4, 2010 en 4:51 pm

    que ben !!! un Papa e un Papón xuntos por fin !!!! quedei empapado…

  • 4. loli  |  marzo 4, 2010 en 5:22 pm

    La iglesia escomulga a los que voten a favor del aborto, pero anulan matrimonios y reciben a personas que según la iglesia viven en pecado.

    Para cuando se va hacer real lo del estado laico, la sociedad que somos todos/as tendríamos que salir a la calle y esigirlo .
    Fuera toda religión de los colegios que buen falta hacen las horas para otros menesteres.

    Vivimos en un pais de hipócritas solo pendientes di si peirden votos unos u otros; tendríamos que hacer un buena movida social contra

    – El no cumplimiento de las penas carcelarias.
    _ El regalo de viviendas a personas que en su vida cotizaron y viven de la droga.
    – Los contratos millonarios de algunos.
    _ los puestos de consejeros de los políticos.
    _ La paga de por vida de los ministros/as y de más cargos.
    _………

  • 5. Freiman  |  marzo 7, 2010 en 9:18 pm

    * Con la Iglesia hemos topado. De las crónicas se deduce que el 25 de Febrero ya se había tomado la decisión de que el Papa acudiría a Compostela, tras la petición dese el Rey para abajo.
    Se dijo que Feijóo acudía a solcicitar que el Papa acudiése a Compostela para ayudar al Xacobeo y mira por dónde no tenía Audiencia. Lo lógico de tenerla es que fuése acompañado del Embajador de España ante el Vaticano, “Sir” Paco Vázquez.
    En realidad acudió formando parte del séquito, uno más, un bulto más, del Arzobispo y para más, llevó adosada a “su colaboradora” (así le llaman ahora), en realidad pareja sentimental de Feijóo. La Iglesia cómo en otras ocasiones pretende imponer razones morales y éticas cuándo ella (la Iglesia) no las cumple. La hipocresía continúa. El Papa debería destinar al Arzobispo a otro lugar cómo castigo. La Iglesía critica y castiga el “pecado”, pero promueve las separaciones a través del Tribunal de la Rota para los famosillos y otros. Casa (Rouco Varela) al Príncipe de España con una divorciada (nada que objetar) y recibe a “una pareja sentimental de postín”. Dan ganas de reir. Cómo se puede creer en lo que dice la Iglesia sí ellos son los primeros que no cumplen con los preceptos que pretenden imponer a los demás.
    Ya lo dice el refrán: “Haz lo que yo digo, pero no lo que yo hago” Está es la politíca que práctica la Iglesia de Roma.

  • 6. xan  |  marzo 8, 2010 en 8:56 pm

    os catro da afoto pratican o celibato.

    salud y republica

  • 7. La "Sagrada" mentira de Feijóo | El diario digital  |  marzo 12, 2010 en 7:43 pm

    […] » noticia original […]

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

marzo 2010
L M X J V S D
« Feb   Abr »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
293031  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

A %d blogueros les gusta esto: