Preocupado por Rajoy

abril 7, 2010 at 11:28 am 1 comentario

Teño que confesarvos a miña preocupación polo presidente do PP. Rajoy, ese home que diariamente nos dá leccións de urbanidade e ética a todos os españois, leva dous días enteiros sen saír a dicir nada.

Non sei porque, non sei que lle pasará, e iso que no día de onte o seu partido protagonizou todos os telediarios, as portadas dos xornais dixitais, os informativos das radios, …, en definitiva, todo xirou en torno ao Partido Popular. E resulta que Rajoy segue desaparecido.

Non está, non aparece, aínda que os rumores son varios: uns din que o virón por varios bancos suizos cargado de bolsas -non o creo-; outros afirman que deambula pola sede do PP en Génova acordándose de Bárcenas, Correa, Arenas e Matas, e como dicía meu tío, baixando todo o santoral; os máis malvados din que percorre as rúas madrileñas agarrado a unha botella -non a de Áznar- de Chivas; etc.

A rumoroloxía é variada, pero o único certo é que o valiente e bravo Rajoy permanece desaparecido da escea pública e mediática, agochado non se sabe onde e sen tomar medidas drásticas contra os que amasaron fortunas en cartos negros á conta dos españois.

Rajoy, ten valor e sae a dar a cara.

AM

Anuncios

Entry filed under: Política, PP. Tags: , , .

As barbaridades de Feijóo Descubrindo a Delafé y Las Flores Azules

1 comentario Add your own

  • 1. Freiman  |  abril 8, 2010 en 12:46 am

    * En mí opinión y en base a lo leído, quizá Rajoy separase a los de Gürtel de su lado, pero no a los militantes de su Partido. Las ovejas negras siguen en el PP. Rajoy no ata ni desata y pretende Gobernar España. Sí con Zapatero estamos mal con Rajoy estaríamos hundidos.
    No obstante, no hay que olvidar que el PSOE tuvo su “Filesa”, su “Roldán”, etc., etc.
    En este momento hay dos asuntos que me preocupan: 1) El tema de la Concejala de Hacienda de Vigo. El tema suena a amiguismo y a “regalo” de dineros. Se contrata a primeros de mes y a fin de mes esta la Factura. El informe fue confecionado en aproximadamente 20/25 días. No suena bien. 2) Edificio “Conde de Fenosa” de A Coruña. Se autorizó una “reforma” importante fuera del Plan de Ordenación vigente en la época. Manuel Jove, es un empresario importante, en el Ayuntamiento de A Coruña está Francisco Vázquez. El TSJG ordena el derribo del edificio. ¿Quién pagará? En mí opinión, no debería pagar el Ayuntamiento, sino los politícos que autorizaron el asunto, de su bolsillo, no del de todos los ciudadanos. Parece que las ilegalidades no son sólo de Baltar, el PP, pero al fin quienes las sufrimos somos los habituales. ¿O no?

Responder

Introduce tus datos o haz clic en un icono para iniciar sesión:

Logo de WordPress.com

Estás comentando usando tu cuenta de WordPress.com. Cerrar sesión / Cambiar )

Imagen de Twitter

Estás comentando usando tu cuenta de Twitter. Cerrar sesión / Cambiar )

Foto de Facebook

Estás comentando usando tu cuenta de Facebook. Cerrar sesión / Cambiar )

Google+ photo

Estás comentando usando tu cuenta de Google+. Cerrar sesión / Cambiar )

Conectando a %s

Trackback this post  |  Subscribe to the comments via RSS Feed


Calendario

abril 2010
L M X J V S D
« Mar   May »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
2627282930  

O meu Twitter

Estadísticas

Geo Visitors Map

De onde veñen?

Creative Commons License
Esta obra está bajo una licencia de Creative Commons.

A %d blogueros les gusta esto: